Tuesday 30 January 2024

Ampunkan keterlaluanku ya Allah

Hari ini saya terbaca blog Kuess Idris anak kepada Sultan Idris Shah.Benarlah kata Kuess.Saya juga pernah bertemu dengan Kuess di majlis anjuran RTM di Jalan Tar suatu ketika dahulu pada tahun 2017.Orangnya humble dan tidak sombong.Penulisannya juga banyak menyerahkan diri kepada Allah.

Saya sangat setuju dengan kata-kata Kuess di bawah.


Berbalik pada cerita tadi,hmmm entahla...Kadang2 saya pelik dengan orang yang berani betul tulis buruk pasal orang ni,kutuk la itu la ini la..Korang tak risau ke Tuhan balikkan segala kutukan yang korang lempar tu pada diri korang ataupun keturunan korang ? Jangan tau..!! Kadang2 apa yang kita selalu kutuk and benci tu ..ITULAH YANG TUHAN BAGI SEBAGAI UJIAN...saya malas nak cakap orang la..Saya sendiri dah terkena

Sangat benar!!Apa yang kuat kita kutuk,benci,cerca...itulah yang akan didatangkan balik kepada kita.Nauzubillah minzalik!!Saya dah sendiri dah pernah terkena.Mohon Allah jaga dan tapis lidah saya ini🀐😐😐😐.Allahuakbar astagfirullah hal azim

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Baju beracun

 Setelah sekian lama aku struggle untuk  mengurangkan keinginan hawa nafsu membeli pakaian semata-mata ikut fesyen akhirnya kini aku temui j...